Monday, December 20, 2010

PHOTO ADDICT CONTEST


cill nak join PHOTO ADDICT CONTEST 
tarikh tutup pada 27 december 2010
nak tahu syarat, terjahlah blog Cik Yuyu okay
dengan ini aku mempertaruhkan gambar di bawah:


sebab kenapa chill suka gambar-gambar terpilih di atas adalah kerana ia merupakan gambar chill, dan rasa macam comel je dalam gambar tu. haha baik korang muntah cepat! kalau ditilik, kebanyakan gambar pakai shawl sebabnya chill memang suka pakai shawl. walaupun selalu kena marah dengan mak sebab lambat siap, tapi tetap nak pakai. nanti ada orang puji anak siapalah yang cantik tu, mak jugak yang bangga kan..haha..lagi sekali muntah cepat..

sebenarnya transformasi gaya chill dulu dan sekarang memang jauh bezanya. kalau dulu kolot sangat, tapi sejak berkawan dengan seseorang, dialah yang banyak mengubah gaya chill. kira macam dia ni perunding fesyen lah..hoho. disebabkan masih muda lagi, masa ini sahajalah kita nak berfesyen kan. nanti dah tua-tua baru nak tahu apa itu fesyen susah pulak. nanti orang cakap kita tak sedar diri.

lagipun sekarang kan dah banyak gaya-gaya shawl yang cantik lagi menarikkan, menyebabkan chill lagi tertarik nak beli..hehe. chill selalu perasan yang diri ni comel, disebabkan itulah chill suka bergambar. yelah, masa kecik-kecik dulu tak suka langsung nak bergambar, budak comotlah katakan, buat pecah lens kamera tu je kan. so, bila dah besar macam ni lah nak bergambar. memang dah addict bergambar chill ni, lagi-lagi dah beli kamera. kalau aku beli kamera DSLR ke memang dalam toilet pun aku bergambar tau..hhaha

dengan ini chill nak tag:

1) erra fairuz
2) wawa
3) ezzat
4) semua readers yang baca blog ini

wish me luck..tq!!

1 comment:

  1. nice pic..cik yuyu datang skodeng

    ReplyDelete